První podpisy se včera objevily na petici ZA NOVÝ STADION ZA LUŽÁNKAMI. Petiční výbor ustanovili fotbalista Petr Švancara a manažer značky Starobrno Petr Syřiště, takže proto patřily právě jim. Cílem petice je dosáhnout toho, aby vedení města Brna v čele s primátorem Petrem Vokřálem udělalo vše pro vybudování nového stadionu za Lužánkami nejpozději do roku 2020.
Petr Švancara se chtěl se svou profesionální kariérou 27. června rozloučit na místě, které je s ním nerozlučně spjato - na stadionu Za Lužánkami. Proto se před pár měsíci zrodil nápad, který zpočátku vypadal snad i bláznivě: uvést stadion do takového stavu, aby se na něm mohlo odehrát fotbalové utkání. Brňáky však nápad chytil za srdce a opravdu to dokázali! Petr Švancara ani jeho příznivci samozřejmě nechtějí, aby budoucnost fotbalového stadionu Za Lužánkami skončila jediným odehraným zápasem. Fotbalista Petr Švancara a manažer značky Starobrno Petr Syřiště proto ustanovili petiční výbor ve věci petice ZA NOVÝ STADION ZA LUŽÁNKAMI.
Autoři a signatáři petice jsou přesvědčeni, že k Brnu nový fotbalový stadion prostě patří. Brno totiž má nejvyšší mrakodrap v republice, nejkrásnější vilu i největší výstavní halu. V minulosti mělo i nejlepší fotbalový stadion Za Lužánkami, kam chodili Brňané bez rozdílu společenského postavení i názorů. Od roku 2001 ovšem tento svatostánek sportu chátral. To se na jaře změnilo, dobrovolníci zde zdarma odpracovali tisíce hodin. „Podepisuji se pod tuto petici ne jako sportovec, ale jako Brňan. Kdyby nám začala padat katedrála svatého Petra a Pavla nebo se nakláněl morový sloup na náměstí Svobody, zachoval bych se stejně,“ konstatoval Petr Švancara.
Stejný názor na věc má i manažer značky Starobrno Petr Syřiště. „Stadion Za Lužánky k Brnu patří zcela neodmyslitelně, je to jeden ze symbolů našeho města. A značka Starobrno jako další symbol Brna tam chce zpět. Proto pomáháme, a snahu všech o obnovu stadionu podporujeme, jak můžeme,“ řekl Petr Syřiště.
Pro veřejnost bude petice v nejbližší době k dispozici na internetu (e-petice.cz), v prodejně top4footall v Bubeníčkově ulici, Pivovarské prodejně v ulici Hlinky i ve vybraných starobrněnských hospodách. Podpisovat se samozřejmě bude i ve stáncích pivovaru Starobrno na plánované rozlučce Petra Švancary.
Pivovar Starobrno stojí na Starém Brně už 143 let. Dnes jde o moderní pivovar, který zachovává tradiční výrobní postupy doplněné o inovace a moderní technologie a používá ty nejlepší moravské a české suroviny. Portfolio starobrněnských piv zahrnuje výčepní pivo Starobrno Tradiční, nejpopulárnější Medium a dále ležák Starobrno Drak, nefiltrovaný Ležák a unikátní speciál Zelené pivo. Před koncem roku 2013 pivovar představil Medák, první pivo s přídavkem medu v historii, a Reservu ze tří druhů sladů, která je za určitých podmínek vhodná k archivování. V roce 2012 nabídla značka svým spotřebitelům nepasterizovanou podobu svých klíčových produktů a stala se hrdým generálním partnerem HC Kometa Brno. Značce Starobrno se pravidelně daří získávat cenná ocenění v degustačních soutěžích. Největší úspěch v historii Starobrno zaznamenalo v roce 2015 na Zlaté pivní pečeti v Táboře, kde Starobrno Medium získalo Extra zlatou pivní pečeť za vítězství napříč všemi soutěžními kategoriemi mezi sedmi stovkami konkurentů z celkem 165 pivovarů z 15 zemí. Na stejné soutěži Starobrno Medium zvítězilo i ve své kategorii světlých ležáků.
Další informace:
Jana Pikardová
PR Specialist
HEINEKEN Česká republika
+420 724 607 553
jana.pikardova@heineken.com
Mgr. Ludmila Čechová
PR Consultant
+ 420 606 733 636
ludmila.cechova@heineken.com
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz