Tory Burchová a Roger Farah vytvoří kancelář generálního ředitele, která bude dohlížet na globální strategii rozvoje společnosti
Společnost Tory Burch, LLC, dnes oznámila, že jmenovala Rogera Faraha do funkce dalšího generálního ředitele. Farah a Burchová společně obsadí kancelář generálního ředitele. Vytvoří novou vedoucí skupinu, jejíž součástí bude kromě nich také Brigitte Kleineová a Robert Isen. Skupina bude zastávat řídící funkci a bude dohlížet na vedení firmy. Kleineová zůstane v pozici prezidentky společnosti Tory Burch, LLC a stane se členkou správní rady. Farah bude rovněž jmenován členem správní rady. Burchová si zachová funkci předsedkyně představenstva a Isen bude nadále členem správní rady a bude pokračovat ve funkci prezidenta vývoje podnikání a ředitele právního oddělení.
Předchozí Farahovy zkušenosti s velkými mezinárodními značkami strategicky doplní podnikání v průběhu stávající globální expanze. Kancelář generálního ředitele zjednoduší procesy rozhodování a umožní společnosti, aby rychle a promyšleně realizovala strategické možnosti.
“V posledních deseti letech jsme se výrazně rozrostli a Roger má jedinečnou kvalifikaci k tomu, aby nám pomohl pokračovat v budování a rozšiřování podnikání. Je to výjimečný člověk a jeden z nejlepších vedoucích pracovníků v naší historii,” řekla Tory Burchová, předsedkyně představenstva a generální ředitelka společnosti Tory Burch, LLC. “Je to vzrušující moment pro společnost a Brigitte, Robert a já se těšíme na spolupráci s ním.”
Farah strávil čtrnáct let ve společnosti Ralph Lauren ve funkci prezidenta a provozního ředitele. Do společnosti Ralph Lauren přišel v roce 2000 z firmy Venator Group, Inc., kde působil ve funkci předsedy představenstva a generálního ředitele v letech 1994 až 2000. Předtím pracoval jako prezident a provozní ředitel ve firmě Macy’s Inc. a předseda představenstva a generální ředitel společností Federated Merchandising Services a obchodních domů Rich’s.
“Příležitost připojit se k rozvíjející se soukromé společnosti založené na hodnotách, jakou firma Tory Burch je, byla velmi lákavá,” řekl Farah. “Obdivuju Tory už dlouhou dobu a těším se na spolupráci s ní a jejím týmem při realizaci její dlouhodobé vize.”
Společnost má v současné době na celém světě 136 obchodů, včetně nedávno otevřené prodejny v Šanghaji a zveřejnila, že plánuje otevřít další prestižní obchody v Milánu, Paříži a newyorské čtvrti Soho. Společnost nedávno úspěšně navázala spolupráci v oblasti kosmetiky s módním domem Estee Lauder a brzy uvede kolekci hodinek ve spolupráci se společností Fossil. Zveřejnila rovněž nové distribuční plány pro Indonésii a Malajsii.
O společnosti Tory Burch:
Tory Burch je kultovní americká značka, která je ztělesněním osobitého stylu a vnímavosti její generální ředitelky a návrhářky Tory Burchové. Kolekci představenou v únoru 2004 tvoří konfekce, boty, kabelky, doplňky a parfémy a kosmetické přípravky. V severní Americe, Evropě, na Středním východě, Latinské Americe a Asii je 136 butiků značky Tory Burch a tyto produkty jsou k dispozici ve více než 3 000 obchodních domech a speciálních prodejnách na celém světě a na internetových stránkách na adrese toryburch.com.
Kontakt pro tisk:
Tory Burch, LLC
Frances Penningtonová, Tel : 646-723-6629
Vice prezidentka oddělení globálních vztahů se zákazníky a komunikace značky
Email : fpennington@toryburch.com
Zdroj: Tory Burch, LLC
Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese:
http://www.businesswire.com/news/home/20140925005132/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)