Tashi Yangzom, zakladatel značky tibetského čaje NIDUMA a Mewlan Turaq, zakladatel ujgurské suvenýrové značky RUMI, vytvářejí nový trh v cestovním ruchu. Inspirováni čínskou technologií mobilních plateb úspěšně kombinují svou kulturu, náboženství a podnikání a vytvářejí zřetelný a inovativní model společenských podniků, který zvyšuje míru zaměstnanosti místních žen a ukončuje chudobu.
Koncept společenského podnikání se v Evropě narodil v 70. letech 20. století. Významně přispěl k přeměně sociálního systému, vytváření pracovních míst, společenské soudržnosti a vytváření společenského kapitálu, místního rozvoje a společenské kultury a postupně hrál důležitou roli při zajišťování společenského udržitelného rozvoje.
V Číně nyní společenské podniky plní své poslání v celé řadě oblastí, včetně zmírňování chudoby, podpory kultury, vzdělávání, rozvoje komunit, zaměstnanosti a dovedností.
Podle Sledování čínského společenského podnikání a průmyslu společenských investic - výzkumná zpráva pro rok 2019
- 36,2 % společenských podniků dosáhlo finanční rovnováhy
- 20,5 % společenských podniků dosáhlo v roce 2017 přebytků
Video - https://mma.prnewswire.com/media/1030486/Short_1115.mp4
KONTAKT: Kontakt pro další podrobnosti: Universal Media International Co., Ltd, Tel: (852)2916 9004