Zákazníci Penny darovali ve sbírce potravin 0,6 milionu korun. Pomoc putuje k lidem v nouzi

PENNY spouští nový formát potravinové sbírky

PENNY spouští nový formát potravinové sbírky

Letos poprvé mohli zákazníci Penny podpořit Sbírku potravin ve všech více než 430 prodejnách po celé České republice. Díky novému formátu se podařilo vybrat téměř 600 tisíc korun, které potravinové banky využijí k nákupu potravin a základních hygienických potřeb pro lidi v tíživé životní situaci.

„Letos jsme více než zdvojnásobili počet prodejen, kde mohli lidé pomáhat a vůbec poprvé jsme tak zapojili opravdu celou síť prodejen Penny. Zákazníci z celé České republiky tak měli možnost jednoduše přispět a projevit solidaritu. Těší nás, že jsme společně s nimi mohli pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují. Všem dárcům patří obrovské poděkování,“ říká Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu Penny.

Nová finanční forma sbírky umožní potravinovým bankám pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba. Za vybrané peníze totiž mohou nakoupit přesně ty potraviny a hygienické potřeby, které aktuálně chybí. Díky spolupráci s Penny je navíc nakoupí bez maloobchodní marže, čímž z každé darované koruny vytěží maximum. Dárci napříč republikou tak nejen projevili solidaritu, ale zároveň přispěli efektivnějším a udržitelnějším způsobem díky zefektivnění logistiky celé sbírky.

Zákazníci mohli přispívat od 24. do 27. dubna jednoduše na pokladnách prostřednictvím speciálního tlačítka. Solidarity se nakonec chopily tisíce lidí po celé republice – průměrný příspěvek přitom činil 70 korun, ale našli se i dárci, kteří neváhali pomoci maximální částkou 500 korun. Celý výtěžek nyní poslouží potravinovým bankám k nákupu potravin a dalších potřeb pro seniory, samoživitele, rodiny v hmotné nouzi i lidi bez domova.

Penny je dlouhodobě aktivní v oblasti společenské odpovědnosti, ať už se jedná o spolupráci s potravinovými bankami anebo projekty vedoucí ke zlepšení životního prostředí. Více o těchto projektech na www.penny.cz/spolecenskaodpovednost.

 

O společnosti Penny Market Česká republika

Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 420 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program Penny karta.

 

Zdroj: Penny

 

Klíčová slova ČR-potraviny-sociální-charita-Penny Market

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.